Senaste nytt

Samla godkända/nekade plusgrade i någon form av databas?

nollbit

Medlem
Hur mycket personlig information finns i mailen från plusgrade? Jag funderar på om man skulle bygga en tjänst ditt man helt enkelt kan vidarebefodra sina plusgrademail (om man vill) så lägger vi in informationen (sträcka, klass, bud och huruvida det blev accepterat eller inte) i en databas som folk kan kika i.

Finns det däremot adresser och CC-info (även delvis) så kanske folk inte är så sugna på att göra det dock :)
 

mjulven

Medlem
Hur mycket personlig information finns i mailen från plusgrade? Jag funderar på om man skulle bygga en tjänst ditt man helt enkelt kan vidarebefodra sina plusgrademail (om man vill) så lägger vi in informationen (sträcka, klass, bud och huruvida det blev accepterat eller inte) i en databas som folk kan kika i.


Finns det däremot adresser och CC-info (även delvis) så kanske folk inte är så sugna på att göra det dock :)

Mitt mail innehöll följande, det ända personliga är mitt namn.

Namn,
Congratulations! We have accepted your upgrade offer below, and you've been upgraded to SAS Plus, where you'll enjoy access to SAS Fast Track and SAS Lounges as well as more comfort and service onboard.

HERE'S WHAT TO DO NOW:



  • Your flight has been upgraded to SAS Plus. When you check in, you will receive a SAS Plus boarding pass
  • We'll email you a new upgraded e-ticket, and when you check in you'll receive a boarding pass for SAS Plus.


SUMMARY OF YOUR UPGRADE:

FLIGHT ORIGIN DESTINATION DATE OFFER AMOUNT UPGRADE TO
SK 2547
Stockholm
ARN Manchester
MAN 30 Apr 2016 600 SEK
per passenger (1) 600 SEK SAS Plus
Please note that all prices are shown in SEK.

Thanks for using SAS Upgrade, and we look forward to seeing you onboard.

For assistance, please contact SAS Customer Service.


Enjoy your flight,
SAS
 

robban-

Medlem
@nollbit, Jag tycker det skulle vara toppen med en sökbar databas, skulle bli betydligt översiktligare än att skumma igenom tiotals sidor i forumet.
Kan dock tyvärr inte bidra med något utöver intresset och eventuell feedback :)
 

gdaily

Medlem
Jag tycker det är en jättebra idé med en sådan databas. Ännu bättre vore om den på något sätt var "exklusiv", typ "bidra till databasen och du får access till den".

Även nobbade bud vore av stort intresse (nästan större intresse faktskt). Får man mail för detta?
 

Johanna

Medlem
Mitt mail innehöll följande, det ända personliga är mitt namn.

Namn,
Congratulations! We have accepted your upgrade offer below, and you've been upgraded to SAS Plus, where you'll enjoy access to SAS Fast Track and SAS Lounges as well as more comfort and service onboard.

HERE'S WHAT TO DO NOW:



  • Your flight has been upgraded to SAS Plus. When you check in, you will receive a SAS Plus boarding pass
  • We'll email you a new upgraded e-ticket, and when you check in you'll receive a boarding pass for SAS Plus.


SUMMARY OF YOUR UPGRADE:

FLIGHT ORIGIN DESTINATION DATE OFFER AMOUNT UPGRADE TO
SK 2547
Stockholm
ARN Manchester
MAN 30 Apr 2016 600 SEK
per passenger (1) 600 SEK SAS Plus
Please note that all prices are shown in SEK.

Thanks for using SAS Upgrade, and we look forward to seeing you onboard.

For assistance, please contact SAS Customer Service.


Enjoy your flight,
SAS
Hur många poäng får du?
 
Toppen