Sala VIP Pau Casals Lounge, Barcelona

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 20 Februari 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Sala VIP Pau Casals Lounge, Barcelona

Fräsch lounge med en modern inredning. Bra utbud av drycker men lite sämre med saker att äta. Ett stort plus är dock glassfrysen i loungen.

Se hela inlägget

2. OrangeWindies

OrangeWindies Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns det verkligen gratis wifi nuförtiden? I januari fick man bara de 15 minuter gratis som man får i hela terminalen och dyr betal-wifi därefter.

3. Lallarn

Lallarn Medlem

Jag var där i november och då fick man gratis internet, men var tvungen att be om ny voucher när den första (eller andra...) tagit slut.

Fräscha badrum och bra dryckesutbud. Glassbägarna var dock äckliga men det fanns även pinnglass (tänk Magnum mini) som var mycket god.

4. Rogue Trader

Rogue Trader Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är där om två veckor och flyger Lufthansa Economy som Star Alliance Gold (TK).
    Kommer jag in utan att betala?

5. Rogue Trader

Rogue Trader Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Svarar mig själv efter lite googling: Det ser ut som det!
    http://www.premium-traveller.com/index.php/en/air-lounges/barcelona/pau-casals-vip-lounge

6. Jacob

Jacob Medlem

Ja det gör du.

7. Sist jag var där så gick jag ut och köpte mackor och tog med in till frukost. Bra spritutbud men iget som lockade oss tidigt på morgonen.

8. RonnieK

RonnieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var där en decemberdag vid lunchtid och tycker utbudet var ok. Cava, mackor och glass.
    Det som var lite sämre var att det var väldigt varmt (kanske var det fel på AC:n just den dagen?) och böket med Wi-fi.

9. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Besökte loungen för 2 v sedan. Strul med Wifi och endast 15 minuter fritt.

10. Var där i slutet av augusti och satt en timma utan problem med wifi, behövde ingen voucher.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!