Saknar fem (5) miles till nästa nivå, vad göra?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Daniel Karlsson, 7 November 2015.

1. Daniel Karlsson

Daniel Karlsson Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har hamnat i en situation där jag har 24995 miles, och för att komma upp till nästa nivå behövs 25000. Jag har inga planer på att flyga med någon av dessa bolag före årsskiftet, och har inga hotel/hyrbilsgrejor på gång heller som det ser ut just nu. Man samarbetar med olika webbutiker, men har inte hittat någonting jag behöver bland alla länkar.
    Därav min fråga, vad är bästa sättet att få ihop dessa fem miles på? Finns det något smart sätt som jag lyckats missa?

2. Maila och be om dom? :)

3. Daniel Karlsson

Daniel Karlsson Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ringde faktiskt och frågade i samband med att jag försökte boka en inrikesresa i USA härom dagen.. men enligt denna fransyska så ger de aldrig bort miles på begäran. Och deras partner lyckades inte lösa min bokning vare sig via internet eller telefon, så det fick bli American Airlines istället. Men det skulle väl inte skada att skicka iväg ett mail också, antar jag.

4. Homer

Homer Medlem

Level Miles tjänar du bara på att flyga.
    British Airways kan förlänga intjäningsperioden med 2 veckor om man ber snällt
    vet inte om AF/KL gör något liknande, det ska väl Tina kunna svara på Fråga Tina på Air France & KLM |

5. NotRyan

NotRyan Medlem

Finns dom som har fått Statuspoäng på SAS också i en sån situation. Så fråga Tina snällt... Du kan inte få mer än nej... :)

6. Flying Blue verkar vara jättehårda med statusmatchar och kompensationspoäng, existerar inte.

7. Christian R

Christian R DYKWIA

Det er bestemt ikke sandt. Jeg ved at djævlene @Agö og @Igorius har claimet en hel del hos Flying Blue :cool:

agehall, Cristoffer Cedergren och Agö gillar detta.
  8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du bara visste hur fel du har.

FlyingErik, johhenrik, agehall och 2 andra gillar detta.
  9. Åh??? Nu gav du mig hopp

SNIFF gillar detta.
  10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har alltså missat den stora drive som AF gjorde här på BC? Och det var inte första gången de körde en sådan matchning.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!