Saknar 75 Eurobonus baspoäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av FF#1, 10 December 2014.

1. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så fort de sista flygningarna för året har postat (kanske mitten på nästa vecka) så kommer jag att sakna 75 EuroBonus bas-poäng för att nå upp till Diamond, vad tar man sig till?
    Är less på att flyga för i år så då återstår det nog bara att köpa baspoäng eller be till en högre makt... :)

Nu får jag ångra att jag inte drev på hårdare att kräva mina ytterigare 600 poäng för en flygning SFO-LAS som jag skulle ha fått av en köpt uppgradering... Men jag lyckades tappa bort det nya boardingkortet och sen skulle United ha 20$ för att ta fram en kopia. Lätt att vara efterklok...Suck!

Några tips?

2. slugger4567

slugger4567 Medlem

Bulvan, Amex kortet eller köpa poäng. Välj efter plånbok och samvete ;)

3. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Jag hade ringt dem (EuroBonus) och förklarat läget ... det har förstått kollegor i liknande lägen!

4. Det är ju extra billigt att köpa poäng just nu :D

Christian R gillar detta.
  5. Nä det är EXTRA POINTS som det är 20% rabatt på nu. Den slags points gäller inte mot status.

Det du måste göra är att köpa BASIS POINTS i EuroBonus Shoppen, man kan även betala med (alltså konvertera) EuroBonus points man har. Det lägsta man kan köpa är 1000 points det koster 15.000 EuroBonus points eller ca. 1100:- SEK

SAS EuroBonus Shop | Buy 1 000 Basic Points

6. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känns ju sådär att köpa 1000 baspoäng för att jag behöver 75, men vad sjutton om det inte löser sig på annat sätt så får jag väl göra det.
    Det blir ju billigare och snabbare än en MR till första bästa billiga desitnantion.

7. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    BC-träff i Stockholm den 18/12 (hint-hint).

Bryant, telelina, agehall och 1 annan gillar detta.
  8. NotRyan

NotRyan Medlem

Bra där.... :)

9. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle vara trevligt men biljetterna är inte billiga alls, typ 3000 kr för LLA-ARN tur och retur. Ska plocka in någon monks träff i vinter i samband med annat

10. SAS404

SAS404 Medlem

Bra värde för att använda bonuspoäng då!

Christian Sternudd gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!