Låter ju bra att de verkar ha gjort något rätt. Om du nu itne fick din väska borde du ju kunnat ha anmält den som ej levererad, att det kom en annan väska med dina saker har ju inte med saken att göra då din väska fortfarande är borta.
Saknas det alltså saker i väskan som du fått? Dvs de skickade inte med allt i väskan? Om nu ölflaskor gick sönder kan jag väl visserligen förstå att man inte lägger ner massa glassplitter i väskan i onödan.
Du får gärna hålla oss uppdaterade på hur de löser detta. Onekligen är ju väskan totalförstörd det kan de inte snacka sig ur och det är inget "normalt slitage" eller "normal hantering" som vissa andra bolag vill få liknande saker att vara. PING @simon_says91
Det var så vi gjord och kom överens med han i bagagehantering att min väska var helt förstörd och struntade helt i att min saker packats om i en ny väska. Angånde de saknade grejor så är de fortfarande borta... men de borde varit rejält skadade. Men glassplittret var kvar då ölen var väldigt väl förpackade och förpackning hade inte gått sönder men flaskan inne i den