Sökes: Flygbiljett Stockholm-Melbourne

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Jonathanc, 25 Oktober 2014.

1. Jonathanc

Jonathanc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1. Varifrån vill du börja din resa? 21/1
    2. Var är din destination? Melbourne
    3. När vill/behöver du resa ut? Jag vill lämna Australien den 24 eller 25/2
    4. När vill/behöver du komma hem? (Skriv antingen: "lämna BBB senast/tidigast på dd-månad" eller "vara hemma AAA senast på dd-månad")Måste vara hemma senast den 27/2 men skulle föredra den 26/2
    5. Hur länge vill du vara borta? (om du är flexibel med hemresedatum) Jag kan flera en dag eller två
    6. Hur många personer som skall resa? (Ange antal vuxna och barn. Även barnet/ens ålder) Två vuxna, båda är dock studenter vid universitetet.
    7. I vilken kabinklass? Förmodligen måste det bli economy om det inte finns någon annan väldigt bra kampanj.
      • First
      • Business
      • Premium Economy
      • Economy
    8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Skulle gärna flyga A380 och men Emirates men de kostar 1 500 kr mer per person och vi är studenter.
    9. Vad är din budget? (per person) (Skriv om hur mycket du är beredd att betala för per person)
      Skriv INTE "bra pris", "prisvärd", "öppen för förslag" osv när du inte kan betala för t ex 500.000 SEK för Stockholm-Dubai . Andra kan inte veta vad du anser att bra pris/prisvärd biljett är.
      Det är inte heller uppskattad av andra medlemmar som försöker att hjälpa dig att du säger efteråt att det är för dyrt/saftigt. 9 000 kr är ett bra pris tycker jag. 10 000 är ok och 11 000 blir nog lite väl mycket.
    10. Vad är det viktigaste för dig?
      • Kortare restid
      • Upplevelsen ombord är det viktigaste för mig följt av poängen (EB)
      • Biljettpris
      • Antalet av poäng man kommer att tjäna
      • Annat
    11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? (t ex stop i Singapore på vägen till Australien) Om det går skulle jag gärna stanna i New Zeeland

2. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Följande var det bästa jag kunde hitta inom dina prisramar. Priset är för två personer.

ImageUploadedByTapatalk1414246273.626440.jpg

3. Jonathanc

Jonathanc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack så mycket!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!