Senaste nytt

Sökes Arlanda-New York AMEX 2-4-1 för mig och min bror som inte flugit business

Det fanns luftahansa business med a380 11/10 via FRA och hem med United via Dublin 17/10. Enda business hem :-( nästa var typ 23/10.
 

mha321

Medlem
Det fanns luftahansa business med a380 11/10 via FRA och hem med United via Dublin 17/10. Enda business hem :-( nästa var typ 23/10.
Det är alltid svårare att hitta business hem. Många bokar ju tex eco eller eco+ på dagflyhet men business på nattflyget.

Men EWR-DUB tror jag flygs med continental 757. Med andrs ord ett av de bättre alternativen inom United. Även om det är lite surt med ett stopp i Dublin på vägen så det blir ett väldigt kort hopp.
 
Ok, jag är helt inne på att åka österut på vägen ut. Det finns ett annat datum som funkar också och det är att jag vill ta mig till Boston 25/9 då patriots spelar hemma (NFL). Har hittat flyg ut 22/9 med asiana first till seoul och sen vidare 23/9 med first till LAX.
 

palmen

Moderator
Ok, jag är helt inne på att åka österut på vägen ut. Det finns ett annat datum som funkar också och det är att jag vill ta mig till Boston 25/9 då patriots spelar hemma (NFL). Har hittat flyg ut 22/9 med asiana first till seoul och sen vidare 23/9 med first till LAX.
Sno inte mina biljetter till den matchen bara. Är ölfestival i Boston då,sjukt dyrt med hotell också
 
Toppen