Senaste nytt

Sökes: Arlanda - Maldiverna Eurobonus award

Matore

Medlem
Använder miles and more-sök som komplement. Ofta (men såklart inte alltid) så stämmer det överens med EB gällande Thai och Singapore A. (obs såklart inte med LH/OS/LX-flyg som har mkt mer awardsutbud åt miles and more än EB såklart)
Man kan bara använda sökmotorn om man har MM-poäng säger Lufthansa, och det har inte jag... Nåt sätt att komma runt?
 

Canadien

Medlem
När vill/behöver du resa ut? Mitten slutet feb

Du är lite tidigt ute, de flesta bolag släpper bara 330-350 dagar fram i tiden. När det fönstret väl öppnas för din tänkta avresa så är det enklaste att bara ringa Tallinn om du nöjer dig med en vaniljrouting, de är hjälpsamma. Kan vara läge att boka upp ditresan först när de släpps och sedan ringa in 2v senare när hemresan är släppt och betala 2x600 för ändring.
 

Matore

Medlem
Du är lite tidigt ute, de flesta bolag släpper bara 330-350 dagar fram i tiden. När det fönstret väl öppnas för din tänkta avresa så är det enklaste att bara ringa Tallinn om du nöjer dig med en vaniljrouting, de är hjälpsamma. Kan vara läge att boka upp ditresan först när de släpps och sedan ringa in 2v senare när hemresan är släppt och betala 2x600 för ändring.
Som jag skriver i ett tillägg ovan så går det bra från november men även tidigare. Men hittar inget där heller. Var ett tag sedan jag sökte och bokade awards, då funkade United, men vad anser man är bästa sajter nu då för att söka tillgänglighet p ex TK SQ, LX OS om man ska österut i C elle F?
 
Toppen