Senaste nytt

Söker tips för kommande Lufthansa First, Thai First.

Impendill

Medlem
En helt otrolig flygning! 10 poäng av 10 möjliga!

Servicen var helt outstanding! En trevlig dam som hade bott i Göteborg tog hand om oss.

Vi var 5 av 8 i kabinen och fick en Porsche Cayenne till bryggan:)
 

Impendill

Medlem
Sitter i Thais first Class lounge i Hongkong nu när en representant från Thai kommer till oss och förklarar att Tallin missat att debitera flygplatsavgifter för hong kong. Summan blev dock endast 7 us dollar per person så det kan vi ju leva med.

Blev lite förvånad bara, någon som varit med om att få betala cash på det här sätter tidigare?

Blev också informerad om att min stol på 3E i TG first till BKK inte har någon fungerande skärm eller kontroll. Blev tillfrågad om jag ville byte plats till en fungerande. Helt ok för mig att sitta kvar då jag inte tänkt att använda IFE men sedan visste han inte om kontrollen för att ställa in sätet fungerade. Ska bli intressant att se. De hade blockat en plats om det Visar sig att inte fungera så att jag kan byta
 

Impendill

Medlem
Kan meddela att vi blev mötta vid gate och körda till first Class lounge i Bangkok trots att vi åker vidare i morgon i ekonomi. Vi fick även massage idag.

I morgon bitti när loungen öppnar vid 5 får vi reacess av den vänlige mannen vid disken vi träffade här sist när vi reste till Söderhavet!

Snyggt Thai!
 

Impendill

Medlem
LH FRA - HKG

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Toppen