Söker: Stockholm - Las Vegas 27e okt i valfri klass

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Mark, 24 Oktober 2014.

1. Mark

Mark Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jahapp, så är det dags för ännu en USA resa med kort framförhållning. Måste åka till Las Vegas på måndag den 27:e okt för några dagar. Hemresan till Stockholm är flexibel och kan ske från Las Vegas, Los Angeles eller San Francisco någon gång mellan fre 31:a okt och mån 3:e nov.

Det viktigaste är att jag är fit for business på morgonen tisdagen den 28:e oktober.

Jag måste tyvärr prioritera pris på denna , men kan även kasta in lite EuroBonus-poäng (status just nu är ca 150.000 poäng) för ev guldkant på tillvaron. Jag är EBD och Topbonus Gold och kan tänka mig att kreditera endera programmen - helst EuroBonus.

• Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
    • Var är din destination? Las Vegas
    • När vill/behöver du resa ut? 27:e oktober
    • När vill/behöver du komma hem? Hemresan är flexibel och kan ske 31/10-3/11
    • Hur länge vill du vara borta? --
    • Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
    • I vilken kabinklass? Mest prisvärd
    • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance i andra hand One World
    • Vad är din budget? (per person) max ca 15.000 SEK per person
    • Vad är det viktigaste för dig? Kombo av bra pris och poängintjäning
    • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Hemresan kan ske från Las Vegas, Los Angeles eller San Francisco

Tack på förhand för alla tips och idéer!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!