Senaste nytt

Söker Göteborg - Sydney

Impendill

Medlem
Det blev till slut China Southern i business för 22.900kr. Lyckades övertala företaget att betala för mig och min kollega.

Datumen blev ändrade också.

Tack för er hjälp.
Ska bli spännande att prova nytt bolag.
De hade väldigt bra flygtider på nerresan med byte i Paris och Guangzhou på vardera ca 2 timmar.
 

palmen

Moderator
Intressant, du får rapportera om upplevelsen. Väldigt sällan man läser om någon som åkt med China Southern på longhaul.
 

Impendill

Medlem
Intressant, du får rapportera om upplevelsen. Väldigt sällan man läser om någon som åkt med China Southern på longhaul.

Ajdå, vad kan man dra för slutsats av det egentligen :)?
Jag ska absolut rapportera.

Enligt Myflights så blir det A330 på 3 sträckor och A380 på 1.

Har någon erfarenhet av dem i business som kan uttala sig? Ska bli mycket kul.

Är medlem i Alitalia och har ett guldkort där genom statusmatch. Funderar på vart jag ska kreditera mina miles. Har inga alls inom skyteam.

Jag flyger i klass "I".
 
Tittar också på en tur till Australien en månad senare än dig och detta alternativ kommer upp hela tiden men det lutar mer åt Singapore premium economy för mig.
 

Impendill

Medlem
Tittar också på en tur till Australien en månad senare än dig och detta alternativ kommer upp hela tiden men det lutar mer åt Singapore premium economy för mig.

Tittade också på det som alternativ men åker hellre business och hoppas på att kunna sova för jag behöver arbeta när jag kommer ner.

Flygtiderna var klockrena dessutom:)
 

Impendill

Medlem
Jag ska också jobba när jag kommer dit. Mitt problem är att det gör ont i hjärtat att inte resa dit med Star alliance...

Är du frälst ? :)

Jag försökte faktiskt att få till det med *A eftersom att jag samlar mina poäng där och har status hos flera bolag men det blev tyvärr för dyrt.

Kan dock trösta mig med att jag flyger till Nya Zeeland (via Sydney i First) 4 dagar efter hemresa på semester med Star Alliance.
 
Toppen