Senaste nytt

Söker flygbiljett Stockholm/Europa-Mexico city

Voyageur

Medlem
Sista minuten sak som dök upp och behöver komma till Mexico city. Vad gör man inte för kärleken i dessa juletider :)

  • Varifrån vill du börja din resa? Stockholm. Alternativt annan Euripeisk flygplats som det är lätt att hitta connection till. Tex finns direktflyg från Madrid till Mexico city. Dock inte till vettiga priser.
  • Var är din destination? Mexico city
  • När vill/behöver du resa ut? 25-27/12/2016
  • När vill/behöver du komma hem? Allt mellan 6-10/12/017
  • Hur länge vill du vara borta? Har inga exakta datum men ungefär 2 veckor är bra. Säg allt mellan 10-14 dagar.
  • Hur många personer som skall resa?Bara jag själv.
  • I vilken kabinklass? Utan betydelse egentligen. Finns det en bra deal med business tar jag den, annars ekonomi. Allt jag hittat i business är 25K och uppåt vilket är allt för mycket.
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med?Helst med Star Alliance eller Oneworld pga status , men vid ett riktigt bra pris har det ingen betydelse.
  • Vad är din budget? (per person) 8-9K i Eco. 15K i business.
  • Vad är det viktigaste för dig? pris kontra smidighet med byten.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Tar gärna en övernattning längs vägen om det ändrar priset något. Är rätt flexibel. Kan därför tänka mig också början resan på valfri Europeisk flygplats så länge det går att hitta en smidig connection dit. Det här är en ren nöjesresa och därför kan jag tänka mig ta några smällar för att komma dit.
 
Knappt 4800 SEK hos "resebyrå" (egentligen biljettförmedlare som inte tar något som helst ansvar ifall något går snett) är det bästa jag hittar. Eventuellt är det en resebyråspecifik errorfare.

www.momondo.se/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=ARN&SD0=MEX&SDP0=26-12-2016&SO1=MEX&SD1=ARN&SDP1=09-01-2017&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false

ARNMEX.jpg
 

Voyageur

Medlem
Knappt 4800 SEK hos "resebyrå" (egentligen biljettförmedlare som inte tar något som helst ansvar ifall något går snett) är det bästa jag hittar. Eventuellt är det en resebyråspecifik errorfare.

www.momondo.se/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=ARN&SD0=MEX&SDP0=26-12-2016&SO1=MEX&SD1=ARN&SDP1=09-01-2017&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false

Visa bifogad bild 58770

Resebyrå specifik errorfare. AOB travel bör genast uppsöka nytt datorsystem då deras samtliga priser från Momondo visat sig vara fel. Hittade tidigare också liknande priser med de
 

Brandten

Medlem
Resebyrå specifik errorfare. AOB travel bör genast uppsöka nytt datorsystem då deras samtliga priser från Momondo visat sig vara fel. Hittade tidigare också liknande priser med de
Antar att de inte tar något som helst ansvar om jag skulle boka en resa med detta pris, om/när de avbokar biljetten?
 
Toppen