Söker ett riktigt bra boende norr om Barcelona! Tips mottages!

Diskussion i 'Hotell' startad av segra, 6 April 2014.

1. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Vi ska på fotbollscup med barnen norr om Barcelona. (Santa susanna, Malgrat de Mar eller däromkring)
    Finns det någon som vet något som inte alla andra vet? dvs en riktig pärla till boende. Kan vara hotell, B&B,
    lägenhet, Villa, ja vad som. Tips mottages gärna på restauranger, barer sevärdheter mm. runt dessa byar.
    Tacksam för alla tips.

VI ska dit slutet juni och vi stannar ca 1 v. Sista dagarna blir det ett hotell i centrala Barcelona.

/J

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gick snabbt att få 1:a tipset. Ser fint ut. Tackar!

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En grej med den typen av ställen är att ryssarna tar alltmer plats. Noterade att t.o.m. hemsidan finns på ryska. Mina vänner sa inget om det och du kanske inte har problem med dem (som jag, milt uttryckt, har).

1 person likes this.
  5. segra

segra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nja. Jag har väl haft en del problem med ryssar genom åren men måste nog erkänna att de senast ggr
    jag varit i Dubai så har ryssarna varit som vem som. Tror de har lärt sig en del. Men...... det finns ju undantag.
    Tar tacksamt emot fler tips från detta område, har ingen aning alls om denna del av Spanien.

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Annars rekommenderar jag besök i Tossa (rätt mysigt) och att bara köra längs med kusten (ju längre norrut, desto trevligare) - rätt spektakulärt faktiskt. Besöker du Girona får du ju inte missa El Celler de Can Roca ;) Och så Dali-muséet i Figueres norr om Girona.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!