Söker bra deal Stockholm-Durban i business class till februari-mars...

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Hansi, 9 December 2013.

1. Hansi

Hansi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Simon

Simon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ethiopian till Johannesburg för 17-nånting är väl en tanke? Även om Emirates flyger direkt till Durban från Dubai.

1 person likes this.
  3. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag flög till Johannesburg med British Airways från London senast fortsatte planet till Durban. Men det var nog ca 20år sedan, så det kan ju ha ändrats :rolleyes:

4. Hansi

Hansi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De stora bolagen flyger all in via Johannesburg. Sen får man ta South African vidare till Durban. Så ett pris t/r ARN - Joburg kan också funka för mig.

5. Hansi

Hansi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Billast hittills är med Ethiopian...vågar man flyga ett afrikanskt bolag...

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frågar du mig är svaret enkelt. NEJ. För mig handlar det dock mycket om en princip. Andra här har flugit med Ethiopian utan större problem. Jag har själv aldrig flugit Ethiopian utan bara en massa andra afrikanska bolag innan jag införde min policy.

7. Jag åkte med ET på rutten FRA-ADD-SEZ förra året. Det var väl helt ok, men inget större. SAA har jag inte åkt sedan 2004 mellan JNB-CPT-DUR-JNB.

Turkish har haft ett bra pris till JNB tidigare, vet ej om det finns kvar... Jag hade letat deals till JNB, sedan klivit på British Airways Comair eller SAA till Durban.

8. Jag vet inte om det finns lediga platser på datumen när Hansi behöver resa men det här är i alla fall dealen till Johannesburg/Kapstaden med Turkish Airliens.

http://www.businessclass.se/forum/d...nesburg-kapstaden-t-r-turkish-17-700-sek.html

9. Hansi

Hansi Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack Dr Miles, skall checka deras erbjudande. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!