Söker: Award-resa Stockholm-världen

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Dennis Abrahamsson, 29 Januari 2019.

1. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du sökt någonting själv? All information om hur man gör finns ju här på forumet.

2. Kände på mig att frågan skulle komma :)
    Jag har sökt själv, på de sidor som varit lätta att förstå. Jag har inte ännu hunnit sätta mig in i exempelvis expert flyer.
    Har endast sökt via SAS Business award flights - Travel hacks samt SAS egna, när den väl fungerade.
    I och med att jag har haft kort framförhållning för kommande resa så har jag tagit hjälp av er experter här, och jag har verkligen uppskattat de tips jag fått hittills!

3. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Använd Uniteds sökning för t ex Dubai. United visar just nu inte Singapore Airlines, Thai, m fl.
    Se info här
    [Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

4. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ring till Tallinn och be dem leta. De är trots allt en "resebyrå" som vi numera betalar ganska dyrt för med den nya serviceavgiften SAS infört.

Brandten, 011430121, Zniper och 2 andra gillar detta.
  5. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Good point!! Dock när jag ringde in för några veckor sedan kom jag till en kille som troligtvis endast kunde yes och no på engelska.

Looking for tickets to x

Yes.

Do you see 3 seats?

No.

Lång väntan....

Any other airlines?

No.

Typ så och allt annat än service minded med att hjälpa till att leta!

Nästa gång ska jag koka en kanna te och sätta mig i go'fåtöljen och låta de söka ordenligt från varenda flygplats i Europa!

Fritidsforskare gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!