Senaste nytt

Söker affärsklassresa till Bora Bora

Per N

Medlem
Får man fråga var ni skall bo ? Och givetvis ha en fantastisk semester ..
Absolut, antar det är Bora Bora du syftar på, vi kommer att bo på Le Meridien. En två rums villa med egen pool. Tack, vi kommer säkert att få det toppen. Lite av en "once in a lifetime" även om det börjar bli ett slitet uttryck efter alla uppgraderade flygresor man gjort med samma förklaring :)
 

Ricci

Medlem
Absolut, antar det är Bora Bora du syftar på, vi kommer att bo på Le Meridien. En två rums villa med egen pool. Tack, vi kommer säkert att få det toppen. Lite av en "once in a lifetime" även om det börjar bli ett slitet uttryck efter alla uppgraderade flygresor man gjort med samma förklaring :)
Tack för tipset om Le Meridien det verkar vara väldigt trevlig (rapportera gärna:)).
Har bara tittat på de bägge Intercontinental hotellen annars.
För Rangiroa så blir det nog Kia Ora hotell om jag inte hittar bättre tips.
 

Silverfux

Medlem
Jag var på Hilton Bora Bora jan 2014 och läget var super, sen var priserna ganska höga på det mesta på resorten. Maten var även sådär förutom i pubrestaurangen som även skötte roomservice, blev många måltider på terassen i rummet :). Om någon ska eller har varit där sen det nu blev conrad får ni gärna rapportera. På Bora Bora kan jag rekomendera att äta på Bloody Marys, kul upplevelse :) finns även en del andra roliga restauranger runt i krokarna om man inte gillar resortmaten :)
 

Homer

Medlem
Tack för tipset om Le Meridien det verkar vara väldigt trevlig (rapportera gärna:)).
Har bara tittat på de bägge Intercontinental hotellen annars.
För Rangiroa så blir det nog Kia Ora hotell om jag inte hittar bättre tips.

Har du tillräckligt med IHG poäng så är InterContinental Bora Bora ett klipp
men det gäller att hänga på låset och boka.
 

rvarttinen

Medlem
Tack för tipset om Le Meridien det verkar vara väldigt trevlig (rapportera gärna:)).
Har bara tittat på de bägge Intercontinental hotellen annars.
För Rangiroa så blir det nog Kia Ora hotell om jag inte hittar bättre tips.
Har också kollat in Le Méŕídien ... ser riktigt bra ut!
 
Toppen