Senaste nytt

Söker: 4 biljetter Umeå-Auckland juli-augusti 2016 till lågt pris

ESOW

Medlem
Jag har aldrig flugit så dyrt mellan ARN och UME. Den sträckan kanske blir dyrare när det köps i samband med den övriga resan, men isf är det ju bara att du köper UME-ARN separat.

Bokade nyligen tre resor till UME. Inte ens på bra tider vid jul kom jag upp i 2000. Kolla malmoaviation.se/icahelg
Normalt betalar jag mindre än 1500 till UME t o r.

Det är riktigt att det kan gå att hitta billiga biljetter om man köper UME-ARN separat. Såg att Norwegian säljer t o r för 998 kr inkl ombokning och incheckat bagage, så det går att räkna på det också. Malmö aviation flyger ju på Bromma, så då ska de byta flygplats, vilket inte heller görs gratis.
 

Erik M

Medlem
Just ja. Glömde Bromma. Även om det går billig och bra buss mellan flygplatserna nu så vill man ju inte ha det joxet.

Även SAS blir snorbilligt ibland. Jag flyger SK2037 UME-ARN för 448 kr en söndagkväll i november.
 

ESOW

Medlem
Nej, @Erik M jag tror att det är skönt att slippa omaket med flygplatsbyte. Blir säkert en del bagage att släpa på också:). Ska kolla SAS också, låter ju som ett mycket bra pris där med!
 

ESOW

Medlem
Tack alla för engagemanget!
Nu är biljetter inköpta, det blev 10500 kr/person ARN-AKL med SAS/AirChina via Beijing. Flyg UME-ARN bokat för 500 kr/person men de får vänta med att boka hemresan (ARN-UME), de biljetterna har inte släppts än. I Beijing får de en hel dag och kväll på sig att se sig omkring, då flyget inte lyfter förrän halv ett på natten.
 

In_Sweden

Medlem
Tack alla för engagemanget!
Nu är biljetter inköpta, det blev 10500 kr/person ARN-AKL med SAS/AirChina via Beijing. Flyg UME-ARN bokat för 500 kr/person men de får vänta med att boka hemresan (ARN-UME), de biljetterna har inte släppts än. I Beijing får de en hel dag och kväll på sig att se sig omkring, då flyget inte lyfter förrän halv ett på natten.
Trevlig resa!
Hoppas att stoppet i Beijing blir trevligt, tänk på att det sedan några år går att vistas visumfritt som svensk där
 
Toppen