Söka reda på billigaste SAS biljett med ITA Matrix?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Hyperion007, 4 Augusti 2011.

1. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Går det att på något vis söka i ITA Matrix och bara ange att man flyger från ARN, men ingen destination, och att de bara ska söka efter flygningar med SAS för att hitta de billigaste biljetterna som går att finna hos SAS?

2. Jacob

Jacob Medlem

Tror jag knappast fungerar. Du vill alltså ha en biljett som kan få gå vart som helst, bara den är så billig som möjligt?

3. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Så vitt som jag vet ITA har inte denna funktion.

5. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eller om man kan få förslag på milage runs med SK? Så billigt som möjligt och så många kvalificerade flygningar som möjligt är det jag är ute efter. Gärna om det går, en t/r med totalt 8 kvalificerade flygningar, så billigt som möjligt :)

6. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var precis det jag var ute efter. Synd att de inte har en sådan funktion. Vore skoj om de fixade en systersida för milage runs / max antal kvalificerade flygningar :)

7. Umeå-Stockholm/ARN-Oslo-Bryssel enkel kostar runt 1,350 SEK inkl. skatter(SK T klass). Då flyger du 3 SAS sträckor.

Sökning på ITA:

Departing from: UME
    SK SK SK
    Destination: BRU

8. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Du kan ange en destination och sedan välja att söka på närliggande destationer också. Sök dock bara en vid sökning i taget (ex Paris och alla omkringliggande, sedan Milano och alla omkring, etc) eftersom resultaten blir sämre ju fler destinationer du inkluderar. Det brukar gå att täcka in Europa med ett par sökningar.

9. Hyperion007

Hyperion007 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    tackar tackar! har mycket att lära om ITA Matrix :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!