Söka bonusbiljetter på Star Alliance

Diskussion i 'Star Alliance' startad av darthsidious, 9 April 2014.

1. darthsidious

darthsidious Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är följande guide fortfarande giltig: Hur bokar jag en bonusresa med mina poäng? - BusinessClass.se ?

Nu när den där beta.awardtravel är borta så behöver jag en ny sida. Men i sista kommentaren på sidan ovan så säger någon att det krävs poäng hos ANA för att söka hos dem så känns inte så meningsfullt att regga konto där om det inte fungerar.

Något annat ställe man kan söka på om det är så? (Om det inte är så kan ni ta bort tråden och svara kommentaren bara)

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite onödigt att starta en ny tråd, så den får gärna slås ihop med tråden du refererar till.

Det finns massor av sätt att skaffa poäng hos ANA utan att flyga, så det är nog bästa sättet just nu. AeroPlan kan också vara en lösning.

3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Även united kan fungera för att söka awardplatser

4. darthsidious

darthsidious Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det jag referar till är en guide, inte en tråd. Ingen verkar ju svara där.

Finns det inget ställe som fungerar att söka direkt? (eller efter några minuters registrering). Hur menar du med "kan" palmen?

5. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmmm...jag brukar använda awardnexus...finns det bättre verktyg?

6. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkar fortfarande utmärkt att söka med ANA även hos partnerbolag utan att ha en enda poäng på kontot. Gäller bara att följa guiden steg-för-steg...

1 person likes this.
  7. Charlie D

Charlie D Medlem

Jag tänkte flyga med familjen till Australien på EuroBonus poäng. Enligt Star Alliance tabellen SAS hemsida kostar det 120,000 poäng per vuxen, men hittar inget om vad det kostar för vår 3 åriga son. Någon som vet?

Är rätt kass på forum så jag har säkert postat detta på fel ställe...men vore tacksam för svar.

8. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle nog avråda från att boka Economy till Australien med EuroBonus poäng. Skatterna och bränsletilläggen kommer att kosta lika mycket som en vanlig betald biljett.

9. Charlie D

Charlie D Medlem

Senast vi flög var det peanuts...dock utan barn

10. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Barn åker på 50% poängrabatt hos EuroBonus.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!