Sök hotell att tjäna poäng på?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av SuperRajar, 19 Juni 2014.

1. SuperRajar

SuperRajar Medlem

Jag undrar om det finns något smidigt sätt att söka bland de hotell som genererar EuroBonus-poäng? Jag skulle exempelvis vilja se vilka av SAS hotellpartners som har hotell i Tokyo.

/Sebastian

2. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej SuperRajar, vad jag vet finns ingen sån funktion, men jag håller med om att den vore smidig.

Bästa sätt idag tror jag är att kolla på SAS Eurobonussidor där de listar sina partnerhotell, och sen gå in på respektive hemsida och kolla om de har hotell i Tokyo. Inte jättesmidigt, nej. Länk: Hotell - SAS

3. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett annat tips, boka direkt på hotellets hemsida, de är mycket känsliga på var du bokat nånstans om du ska tjäna eb poäng.
    Jag citerar; Note! Hotel reservations made through SAS website is considered as Third party website. In order to earn EuroBonus Extra points, please make your reservation directly with the hotel/brand.

Många hotell kampanjer nu, kolla in dessa - Offers and news - SAS

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!