Sätt betyg på dina flygningar

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 16 December 2014.

1. BusinessClass ratings thumbsup

BusinessClass har över 80 000 läsare över hela Skandinavien och tillsammans flyger vi troligen en miljon flygningar per år. Vi vill samla era erfarenheter och åsikter i vår flygdatabas - det tar bara någon minut att sätta betyg! Vi har valt att mäta följande delar av flygningen: Incheckning, kabin, säte, underhållningssystem, mat & dryck, service…

Se hela inlägget

HKG Flyer och Matsson gillar detta.
  2. Ozz

Ozz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är gärna med och bidrar med recensioner men jag saknar mitt "vanligaste alternativ" i listningen, Thai Airways 777 - Premium Economy.

3. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett utmärkt initiativ, speciellt för mig som aldrig kommer till skott med någon recension.Skall bidra omedelbart med årets flygningar

HKG Flyer gillar detta.
  4. crazy voyager

crazy voyager Medlem

Listan skulle behöva lite jobb, bland annat listas SAS Boeing A320 (ny modell?), och jag saknar A321 (hittade bara A320).

Ideen verkar dock bra, om man regelbundet sätter betyg kommer man nog fort få en ganska bra statistik på hur olika bolag klarar sig i stora drag.

5. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg er ganske sikker på at det er tanken at A319, A320 & A321 alle hører under A320 - i praksis er der jo kun marginal forskel for passageren.

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker personligen att det är ganska stor skillnad mellan 319 och 321. I SAS-tappning föredrar jag 320 med nya säten och bättre benutrymme.

7. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul initiativ, skall betygsätta mina få flygningar i år när jag har en dator till hands

8. jannewa

jannewa Medlem

Saknar SSA, enkelt att lägga till?

9. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter man skrivit betyg skulle jag vilja se en knapp, vill du lägga in en recension till? Skulle spara några musklick när man är recensionssugen.

agehall gillar detta.
  10. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och var är knappen läs en recension?

agehall gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!