Senaste nytt

Sämsta Loungen?

NotRyan

Medlem
En av de sämre är Manila T2 Philippine Airlines inrikeslounge.....
Haha, den måste jag testa. Men då måste jag ju åka nånstans från Manila också. Får ta en resa ner till Cebu eller Tacloban och hälsa på vänner haha... Annars är Centennial Terminal (T2) generellt en trevligare upplevelse än Terminal 1 har varit... Nu har T1 blivit bättre efter ombyggnad skall sägas :)
 

Moco

Medlem
Är nybliven EBG så jag har inte hunnit besöka så många ännu. Sämst hittills är VIP loungen i Genua, ett tjugotal skinnsäten och endast soft drinks till förtäring. Dessutom ligger entrén före säkerhetskontrollen, receptionisten påstod att loungen var unik i Europa pga detta....

Haha! Verkligen där skillnaden ligger och måttstocken för kvalitet. Underbart att klämma fram något dylikt. Förstår hur imponerad du var.
Iof samma sak på bla Landvetter med Malmö Aviations lounge, som är riktigt blek...

Sämsta som jag personligen stött på är nog PP/One World-loungen på gamla utrikes (T2?) i Mumbai. Äckligare ställe får man leta efter. "Buffébordet" bredvid toaletten, 1 fri dryck och rejält slitet på alla sätt.
 

Ricci

Medlem
Haha, den måste jag testa. Men då måste jag ju åka nånstans från Manila också. Får ta en resa ner till Cebu eller Tacloban och hälsa på vänner haha... Annars är Centennial Terminal (T2) generellt en trevligare upplevelse än Terminal 1 har varit... Nu har T1 blivit bättre efter ombyggnad skall sägas :)
Jag använde den en del när PAL flög business mellan Manila - Puerto Princesa.
 
nigerian airways i lagos på tidigt 80-tal skitigt och otrevlig personal.En anekdot i sammanhanget på nerresan kom kaffet in i business när vi gick ner för landning.Tänk eco då.
 

Valley

Medlem
Slog mig att jag faktiskt varit i en som var sämre än Norris.
Tyvärr kommer jag inte ihåg var. Tror det var en Menzies. Inredning som en industrimatsal från 60-talet. Och ett utbud som var noll.
 

Voyageur

Medlem
Var där och vände i dörren. Minns lite vagt. Detta var 2013,

Man gick upp för en trapp, en man stod med en manuell "slip-maskin".
Bakom "lounge-draken" fanns ungefär 6 stolar, många gamla tidningar och en kaffemaskin från tidigt -90.
Allt inrymt på 25kvm :)

Ska försöka bildgoogla lite!

EDIT: Låg på landside. Diners tror jag gav tillträde, Rätt nära säkerhetskontrollen

EDIT2: Found it!

Diners Club International Airport Lounge - Velika Gorica, Zagreb

Praktisch kvadratisch! Ser ut som ett sött litet Ikea hem för en student :)
 

JohnnyWilde

Medlem
7a6d977606fa0981c7aed4cbebb5c2b0.jpg

590ca54d03f9a2f8e179bd89413c5e1b.jpg

Exclusive waiting area TXL i fredags.
Om det representerar botten på skalan så tror jag med säkerhet att jag imorgon representerar i toppen av nämnda skala.
 
Toppen