Senaste nytt

Sämre intjäning med British Airways Visa?

RonnieK

Medlem
Ja den tanken slog mig också så loggat in och kollat Visa kontot och det visade ett saldo som var väntat....
Säga vad man vill om EnterCard men en förbättring de faktiskt lyckats med på sistone är att man kan se saldo och transaktioner omeldebart. Förr fick man vänta upp til 2 dagar innan transaktionerna fanns specifierade.
 

Homer

Medlem
När jag ringde dom för att säga upp kortet så var det inga problem att bjuda på 6 månader gratis i alla fall, så dom har viss flexibilitet där.

Årsavgiften betalade jag för flera månader sedan men passade ändå på att gnälla nyligen när jag beställde ett nytt kort,
de sa att de kunde göra en efterjustering så att jag betalade den nya lägre årsavgiften 295kr(?)
jag kan inte påminna mig att jag läst något om att de sänkt årsavgiften?
 

FallOfTheWall

Ny medlem
När jag ringde för att "säga upp" kortet gick det alldeles för enkelt så jag fick uttryckligen fråga om de inte kunde göra något åt årsavgiften. Jo visst, det var inga problem att "korrigera" bort den.
 

Homer

Medlem
Beror utan tvekan på vem man pratar med, oftast har det gått att förhandla bort avgiften pga.
strul med aviosöverföringen, det har jag tyvärr inte haft några problem med senaste året.
 

Biggles

Medlem
Nej, det har inte stått något om sänkt årsavgift. Har tänkt flera gånger ta kontakt med BA Sverige och klaga på jäkla Entercard. Någon som har ett namn o tel nummer?

För ca två år sedan var det värvningskampanj och jag värvade dotter o svärson men inte fick jag något för det utan att ringa heller. Sedan har jag flera gånger klagat på Entercard tex att hemsidan ofta är nere, långsam respons, ej kunnat se ackumulerat värde per år på hemsidan för att matcha toucher, m.m.

Som jag sagt tidigare har ju Amex mkt bra kort i GBR i samarbete med BA! Det vill vi ha.
 
Toppen