Ricci
Medlem
Att man brukar betala mer för premium och direktflyg brukar vara en standard dock kör inte SAS den på sina långlinjer från ARN.Tror du inte att man kommer att fa betala premium for direktflyg? Hoppas du har ratt!
Att man brukar betala mer för premium och direktflyg brukar vara en standard dock kör inte SAS den på sina långlinjer från ARN.Tror du inte att man kommer att fa betala premium for direktflyg? Hoppas du har ratt!
Antagligen köpkraften av danskarna (och skåningarna) är starkare än Stockholmarna (och de som bor omnejd).Att man brukar betala mer för premium och direktflyg brukar vara en standard dock kör inte SAS den på sina långlinjer från ARN.
Jag tror primärt att det handlar om konkurrens. SAS har en för stark ställning på Kastrup. Om Cathay lägger sig på 30k för T&R lär det bli svårt för SAS att behålla nuvarande prissättning utan att förlora kunder. Därtill kan detta förhoppningsvis också påverka priserna på SAS övriga Asienlinjer från Köpenhamn.Antagligen köpkraften av danskarna (och skåningarna) är starkare än Stockholmarna (och de som bor omnejd).
THAI har ganska dyra priser till Asien.Det skall bli intressant och se hur det påverkar prissättningen från t ex TG och SQ gällande connection flights till övriga Asien, Sydostasien och Australien.
Det blir tre avgångar i veckan med Airbus A350 fr o m 2018-MAY-02 enligt Routesonline.Cathay Pacific adds new European service in S18 :: Routesonline
Det verkar komma mer info nu..