Valley
Medlem
Filosofisk fundering.
Redan grundkursen i marknadsföring innehöll påståenden om att "All reklam är bra reklam"
Fick faktiskt ett praktiskt exempel gällande tidigare arbetsplats.
Och betänker man vilken enorm publicitet som Ryanair erhåller på att delvis bete sig som svin, delvis på det ex.vis flygplatser och andra aktörer står för, så är man kanske väldigt, väldigt glada, trots att nästan allt är negativt.
Hur ofta syns man inte på bästa sidorna, mm, med bilder, 4-färg, i olika medier ?
Den kostnaden, om de skulle betalat för motsvarande utrymme själva, är inte att leka med.
Kan allt detta föra med sig nyfikenhet hos mänskligheten som gör att R A mer än ofta fyller sina kärror och plånbok ?
Man vill prova för att se om det verkligen är så dåligt.
Vad skulle ett totalt tigande innebära för R A - Bra eller Anus ?
Vill själv intala mig att det är Anus för R A. Efter några år skulle folks medvetande inte innehålla så mycket R A som alternativ vid en resa. Utan man skulle troligtvis tänka mer på andra bolag.
Redan grundkursen i marknadsföring innehöll påståenden om att "All reklam är bra reklam"
Fick faktiskt ett praktiskt exempel gällande tidigare arbetsplats.
Och betänker man vilken enorm publicitet som Ryanair erhåller på att delvis bete sig som svin, delvis på det ex.vis flygplatser och andra aktörer står för, så är man kanske väldigt, väldigt glada, trots att nästan allt är negativt.
Hur ofta syns man inte på bästa sidorna, mm, med bilder, 4-färg, i olika medier ?
Den kostnaden, om de skulle betalat för motsvarande utrymme själva, är inte att leka med.
Kan allt detta föra med sig nyfikenhet hos mänskligheten som gör att R A mer än ofta fyller sina kärror och plånbok ?
Man vill prova för att se om det verkligen är så dåligt.
Vad skulle ett totalt tigande innebära för R A - Bra eller Anus ?
Vill själv intala mig att det är Anus för R A. Efter några år skulle folks medvetande inte innehålla så mycket R A som alternativ vid en resa. Utan man skulle troligtvis tänka mer på andra bolag.