Ryanair startar tre nya linjer från Göteborg City Airport - Malta, Trapani (Sicilien), Zadar

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Johannes, 18 December 2012.

1. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaa Ryan lyckas alltid få bra uppmärksamhet, även om vissa linjer är åter efter uppehåll. Men helt klart drar man mycket folk till säve. Säkert i konkurrens med SK och DY...

Alltid bra med nya direktlinjer, men jag är ju ingen som gärna väljer detta bolag....föredrar nog tre byten med star istället...

Man lägger/ställer tydligen in trafiken till BRU south(Charleroi) till våren...inte lika stora rubriker.

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, den kärran körs väl från basen i Charleroi och ska väl placeras om. Märkligt, ett flertal bekanta i Bryssel säger att CRL-GSE oftar brukar gå full.

4. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt sant. Linjen till Trapani försvann helt plötsligt förra hösten, efter att dom även kört över vinterhalvåret, vilket förvånade mig, eftersom Nyköping-TRP bara flögs under sommarhalvåret. Men, det ska mycket till för att jag ska återvända. Det går ju att ta sig med AB till PMO numera och med 69 kg bagage om jag flyger med barnen, plus att det blir lite TP på marginalen, plus att det går att flyga dagligen. Helt enkelt ett mervärde för det man betalar extra.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!