Senaste nytt

Ryanair satsar på Köpenhamn med sju nya linjer - inkl Köpenhamn-Stockholm

oermen

Medlem
Så længe de har ansatte i Danmark kan fagforeningerne lave konflikt med alle deres flyvninger til og fra Danmark. Så hvis de beholder Billund basen kan CPH folkene konflikte videre.
 

oermen

Medlem
Tidligere fløj det Københavnske basefly 2 gange dagligt til London, samt 1 gang til Milano og 1 gang til Warsaw.

Jeg har kigget deres bookingsystem igennem og Kaunas flyets fartplan er som følger:
Kaunas - København 06:15 - 06:50
København - London Luton 07:15 - 08:05
London Luton - København 08:35 - 11:25
København - Kaunas 11:50 - 14:25

Den ene London rotation flyver de så med et fly fra London og Milano rotationen flyves med et fly fra Milano.
 

oermen

Medlem
Og så kom det jeg regnede med Ryanair truer med at lukke Billund-base

Det er trist for de medarbejdere i Billund som jo slet ikke ønsker at være en del af det.
Jeg håber der kommer nogle andre flyselskaber ind i stedet og dækker det hul som Ryanair nok vil efterlade sig i Billund.

Hvis nogen skulle være i tvivl så er jeg egentligt hverken for eller imod Ryanair. Jeg flyver ikke med dem, men jeg forstår godt mange af de folk jeg kender som aktivt vælger dem grundet deres lave priser.
 

Elias

Medlem
Haha. Viss skillnad mot SAS prissättning på Köpenhamn-Vilnius/Palanga.
Verkligen, speciellt till Palanga brukar alltid vara dyrt! Om man har lite ClubCarlson poäng över så kan jag rekommendera ParkInn hotellet i Kaunas för 9000 poäng/natten. Då snackar vi verkligen BUDGET resa för 25kr totalt:D
 

oermen

Medlem
Afgang kl. 06:15 er ikke så lokkende. Hvor langt er der til lufthavnen? er det nemt at komme derud?
 
Toppen