Ryanair med Business Plus!

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av kerran1980, 27 Augusti 2014.

1. kerran1980

kerran1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Henry

Henry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skavsta-Stansted verkar landa på strax under 1300 kr ToR. Det känns ju dock som att vinsten med fast track är försumbar med tanke på tiden det tar att tar sig till/från flygplatserna de trafikerar, om det inte är så att man råkar bo i närheten.

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Värdelös produkt!

4. miknil

miknil Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har man inte tappat lite idén med detta flygbolag då?

5. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Står att läsa bland förmånerna;
    - 20kg checked-in bag allowance

... nu brukar jag inte ha så mycket mer bagage med mig oftast, men ibland är jag tacksam för t.ex. 32 kg och två väskor, etc. Vidare, står inget om vad som serveras ombord.... eller lounge access.
    Nej, jag kommer fortsätta flyga med andra bolag till de flygplatser jag behöver komma till, och från. Och koppla av med ett glas champagne eller två ...

6. FlyingFire

FlyingFire Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror för egen del att jag ändå håller mig borta från Ryan pga:
    -ingen poängintjäning.
    -de flyger från Skavsta i Stockholm.

Och att namnge produkten "Bussiness Plus" låter i mina öron som att de klämt i allt de har. "Vad ska vi kalla produkten, bussiness? plus? extra? Jag vet! Bussiness Plus!"

Nja, jag håller mig till Star Alliance även i fortsättningen.

kexxcream och 011430121 gillar detta.
  7. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad innebär premium seats? Är det nödutgång och första resp. sista raden? Eller är det motsvarande turkish säten intra Europa?

8. Aurora

Aurora Medlem

Ryanair kan for min del lage et all-businessclass-product ombord flyene sine med gratis champagne og tröffelsjokolade; så lenge de har den personalpolitikken og holdningen til flyplasser og reglementer som de har, så er det hele 100% uaktuelt.

Tockstew, Repeat, adhoc76 och 4 andra gillar detta.
  9. lunne

lunne Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Ryanair Business Plus ger inte 200% intjäning av poäng som vanliga Plus biljetter hos SAS.

Men istället får man en 200% garanti för att Ryanair inte kommer att lyda Allmänna Reklamationsnämndens beslut när man anmält sin försening.

kexxcream, dino_81 och SAS404 gillar detta.
  10. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så här långt är väl Ryanair bättre än Norwegian på att lyda nämndens beslut. Dvs de har faktiskt lydit någongång...

NotRyan och fcx gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!