Senaste nytt

Ryanair lägger ner linjer från Skavsta

Bryant

Medlem
Nu vet jag att du inte vill till Arlanda men Air Baltic är ett bra alternativ om man vill ut i Europa billigt. Det blir alltid ett stopp i Riga men jag har rest till Warsawa för ca 300:-, Amsterdam ca 400 osv. OBS priserna avser enkelbiljett.
 

Olle A

Medlem
STOCKHOLM (Direkt) Ryanairs passagerarvolym steg med 4 procent i december jämfört med samma månad i fjol, och uppgick till 5,0 miljoner passagerare.

Det framgår av bolagets månadsstatistik.

Kabinfaktorn var 81 procent under månaden (81).



Börsredaktionen +46 8 5191 7910

Nyhetsbyrån Direkt





Folk läser tydligen inte BC.....:)
 

Valley

Medlem
Visst är det långt ifrån jämt som Ryan är billiga, men visst kan man få fram priser som man inte hittar hos konkurrenterna. Men som alltid så måste man jämföra och ta hänsyn till de faktorer som är viktiga för en själv. Men om priset är första prio, så hävdar jag att man kan hitta bra biljetter med Ryan.

Om man skulle bo vid en Ryanflygplats och ex.vis dra iväg till något ställe utan att bry sig om tider etc. Då tror jag säkert man kan göra fynd. Helst skall man väl inte vara mer än 2 pers också.
 

Lill_1234

Ny medlem
Nu vet jag att du inte vill till Arlanda men Air Baltic är ett bra alternativ om man vill ut i Europa billigt. Det blir alltid ett stopp i Riga men jag har rest till Warsawa för ca 300:-, Amsterdam ca 400 osv. OBS priserna avser enkelbiljett.

Tack för tipset! Jag får kolla alla möjligheter!!
 

Lill_1234

Ny medlem
Själv tycker jag att Arlanda är suveränt. Flygplatsen ligger bra till och resan dit är billig och inte speciellt tidskrävande.

Så det beror nog på var resan startar.

Självklart beror det på var man bor!
Har jag ca 5 minuters bilväg till en flygplats med gratis parkering precis intill så kan ju vem so helst (?) förstå att resan till Arlanda blir oerhört mycket längre och dyrare!
 

Olle A

Medlem
Självklart beror det på var man bor!
Har jag ca 5 minuters bilväg till en flygplats med gratis parkering precis intill så kan ju vem so helst (?) förstå att resan till Arlanda blir oerhört mycket längre och dyrare!
Jag måste bara få fråga, var hittar du gratis parkering vid Skavsta ?
 
Toppen