Ryanair - Era upplevelser?

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Voyageur, 23 Februari 2014.

1. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mmmm att uttala det namnet ger en rysningar direkt! Har sökt lite på forumet men inte lyckats hitta mer än enstaka inlägg på de som provat detta flygbolag. Nu är Ryan motsatsen till vad detta forum handlar om i stort men det vore ju ändå kul att få höra om era flygupplevelser med Ryan (om någon vågar erkänna) ;)

Har själv provat de en gång för herrans många år sedan som student och kunde redan då konstatera skevheten i boskapsflyg, sen har skamligheterna med bolaget avlöst varandra och verkligheten uppenbarat sig så tydligt att inte ens med en antiseptisk pinsett tar jag i Ryanair!

1 person likes this.
  2. Xilan

Xilan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du säger det så bra själv. Forumet är fritt och öppet för alla, men det handlar främst om premiumresande och frekvent resande. Diskussioner om Ryanair är därför per definition off-topic.

1 person likes this.
  3. Trox

Trox Medlem

Åkt en gång med dem till Barcelona, eller Girona som de stavar namnet. Det funkade. Inget längtar efter att göra igen direkt men skulle det passa väldigt bra så.

4. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkt med dem 3-4 ggr då jag bodde närmare Skavsta förr. Köpt sk priority boarding varje ggn så man slipper stå i kö o springa för en plats. Kvaliteten är ju ej den bästa. Dock kommit i tid varje gång men längtar inte efter att flyga med dem ngt mer.

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög dem för 7 år sedan. På den tiden var de som SAS är idag, men ack så tiderna har ändrats. Skulle aldrig få för mig att sätta min fot på ett Ryanairplan idag...

6. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, nej. Och åter: nej!

7. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag erkänner att jag har transporterats med omnämnt flygbolag, men detta har jag fullständigt förträngt från mitt medvetande...

8. Jag har transporterats med Ryanair till STN från NYO precis när de startade upp. Och då var det inte alls tokigt med incheckad bagage etc. 2 ggr och betalade runt 500 t/r men då var jag en omedveten resenär. Kan det ha varit runt 2001-2002..

9. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En "grabbresa" till Berlin för 6 år sen tror jag... Väldigt kort resa men inget man längtar tillbaka till.

10. Sofia

Sofia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög m Ryanair några gånger när de fortfarande trafikerade Liverpool eftersom det trots allt är en bit att åka från Manchester o Mr. Sofias föräldrar bor i Liverpool. Funkade hyfsat smärtfritt får jag nog säga, trots allt :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!