Senaste nytt

Run for EBG

toer00

Medlem
Absolut håller vi tummarna, men jag hoppas du är medveten om att resan kommer ge 3000 statuspoäng i stället för 1000 som det är med din nuvarande bokning, så resultatet om det lyckas är 2000 statuspoäng extra. Men varje liten (status)poäng räknas ;)

Jag lyckade det blev 2500 Poäng plus lite gruff med Monkeys i INN ;)
 

toer00

Medlem
Kära BC vänner :)
Tyvärr var jag lite slarvig med att läsa mitt EB kontoutdrag, jag hade bara 3 500 Ig nivå poäng :confused:

Men nu har tillfället som jag väntat på yppat sig, en av det stora GDS:erna, SABRE skall ha en mässa i Dallas i maj.
Så nu tänkte jag plocka in en resa till DFW med antingen SK till EWR och då i D-klass eller försöka hitta en routing som medger ARn-CPH-YYZ-DF, DFW-EWR-ARN då jag är lite småsugen på AC´s 787:a? Någon som åkt den i C-klass? Någon som hittar en lämplig routing som fungerar på SK D-klass över YYZ? Det lär bli många sköna EB poäng o_O

Annars så lär väl SK ha nya C kabinen på EWR i maj?

Och sedan sista fråga, byte i EWR till antingen AA (3 timmar) och fortsätta med en av deras retrofittade 737-800 First alt. UA (5 timmar) och få åka en
relativt en EH70 i FIRST. Vilka erfarenheter har ni övriga och vad rekomenderar ni AC eller SK?
 

toer00

Medlem
Hmm, du hade bokat T-klass och sen använde du OT. Ska man benämna det som "monkey in a dress" ;)
Typ, bara att några Monkeys ville med nära nog våld hindra mig från att utnyttja min OT att gå före i den 100 m långa kön när jag skulle checka-in i INN.
 
Toppen