Rumsgaranti som medlemsförmån Club Carlson Guld

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Najk, 4 April 2014.

1. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testade att använda guldförmånen rumsgaranti inom 72h på Radisson nu i veckan.
    Jag ska vara i Stockholm tis-ons och vill gärna bo på Royal Viking då jag har en vän som bor där.
    Webbsidan visar fullbokat, när jag ringde kundcenter och uppgav mitt CCG nummer så löste de ett rum på någon minut. Snyggt jobbat, hade inte räknat med att det var så smidigt!

2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev det väldigt dyrt?

3. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1990kr exkl frukost för ett enkelrum

4. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    det var ju inte så farligt, bodde på Waterfron i veckan för 2295 utan frukost… det är tydligen bra tryck i Stockholm nu.

5. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl ganska standard. Varken billigt eller dyrt

6. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag var en av de "få" som lyckades få biljetter till Håkan Hellström i Göteborg 4/6 2016 borde jag insett att hotellrummen kommer ta slut i lika snabb takt.

Ser ut att vara tjockt i hela Göteborg, men tror ni att detta eventuellt kommer gå att applicera, eller är det kört pga sanslöst tryck?

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    De har väl någon form av friskrivning att de kan neka detta vid "större evenemang"?

8. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det jag misstänker. Känns rimligt, men typiskt för mig såklart ;)

9. mha321

mha321 Medlem

De har en sådan friskrivning men det är alltid värt ett försök. Har fungerat för mig alla gånger jag försökt, även när det varit stora konferenser tex.

10. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är tydligen slut bokningsbara rum den 4/6, men om man försöker boka fler nätter så finns det rum. Så testa att ringa och boka ett innan de försvinner.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!