Royal Jordanian Crown Class (Business Class) Hong Kong-Bangkok

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 9 Oktober 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

Royal Jordanians business class kabin på Airbus A330

Min första flygning med Royal Jordanians business class var en blandad kompott av intryck. Den hårda produkten var över förväntan, den mjuka delen höll inte riktigt måttet. På den positiva sidan erbjöds en snygg kabin, moderna och sköna stolar, ordentliga täcken och kuddar och ett bra underhållningssystem. Men servicen kändes omärkvärdig. Ingen meny delades ut, inte heller någon…

Se hela inlägget

2. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig rapport! Jag flög med Royal Jordanien för mer än 10 år sedan och det verkar som att dom uppgraderat sin hårda produkt något. Den mjuka delen verkar vara densamma.

3. Smuffe

Smuffe Medlem

Med svar angående [Business class] Aten-Bangkok/Hong Kong/Kuala Lumpur T/R, Royal Jordanian från 1.380 EUR inkl. skatt | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Jag och mitt ex flög i eco Bangkok - Hong Kong och det var en helt ok flight med undantaget att mitt under flight ramlade toalettdörren av.
    Vi satt längst fram på G+H och blev nog minst lika förvånad som purser.

Personligen drömmer jag om att gå uppleva mellanöstern där det gamla möter det nya och invånarna är vänliga samt att landet är lugnt. Jordanien verkar vara det ultimata landet som har det mesta jag söker så det lär bli en resa med Royal Jordanian och förhoppningsvis då i business för att se om deras service är bättre och varmare på långflygningar än under 3 timmar.

Dr. Miles gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!