Royal Brunei Boeing 787 - någon som flugit denna?

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Jimmyjn, 6 Maj 2015.

1. Jimmyjn

Jimmyjn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kunde varken hitta någon tråd eller recension av Royal Brunei´s 787 Dreamliner.
    I första hand tänker jag på rutten som Royal Brunei flyger Bandar Seri Begawan-Dubai-London.

Har någon här flugit denna rutten med Dreamlinern eller har annan input om bolaget?
    Sist jag tittade hade dom väldigt bra priser från London till Melbourne och jag vet att det kanske inte är samma standard som många av dom större bolagen.

2. Om jag inte minns helt fel de är "dry airlines" vilket innebär att de serverar ingen alkohol ombord.
    Det kan vara ett bidragande orsak till varför ingen här på BC åkt med (ingen recension). ;)

Gus och jerixon gillar detta.
  3. Anfield

Anfield Medlem

Du milde !

bossefin, SAS404, Bibinski och 7 andra gillar detta.
  4. silwer

silwer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag åkte med dem i economy DXB-BWN samt BWN-AKL via BNE för några år sedan. Mycket riktigt helt torrt ombord. Dock såg jag några andra som hade tagit med egen vinflaska (!) och personalen hade inga problem alls med detta. I övrigt var det inga speciella flygningar, men crewen var trevliga och pratsamma. Inga Dreamliners på den tiden dock, har för mig att de flög lite halvtrötta B767. Stannade även några dagar i Brunei, vilket var väldigt speciellt. Både huvudstaden Bandar Seri Begawan och landet som helhet.

jerixon och Martin Björnström gillar detta.
  5. Jimmyjn

Jimmyjn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för inputen! Min syster ska till Melbourne och ville ha hjälp. Just nu står det lite mellan China Southern från London via Guangzhou eller Royal Brunei.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!