Senaste nytt

Roulette på flygplan hos Thai Airways

Tur-Ture

Medlem
Undrar hur Thai löser detta med förbokade platser när man nu byter ut 747-400 mot 777-300 från Arlanda och CPH, det är ju helt olika configuration och man bokar plats i förvåg på Thai....men å andra sidan så sker ju inte bytet förrän i Juli så det berör väl inte så många.
TG777-300ER
 

agehall

Medlem
De flyttar runt folk. Du är i princip aldrig garanterad en viss plats oavsett vad du har bokat. Flygbolagen får alltid flytta dig om de känner för det.
 

Yekermo

Medlem
Förlåt om jag ställler en dum fråga - men om jag bokar C via USDM på ARN-BKK med gamla 747-400, då får jag sitta i F-kabin fast med C-service?
 

Alf

Medlem

Tockstew

Medlem
Jag kanske inte tittar på rätt ställe alernativt så planeras någon uppgradering. Om man jämför antalet säten som anges på Thais svenska sida vad gälller de nya 777-300ER som ska sättas in med vad som anges på fleet chart på internationella sidan så får jag inte ihop matematiken. Hilfe!
 

Magino

Medlem
Jag kanske inte tittar på rätt ställe alernativt så planeras någon uppgradering. Om man jämför antalet säten som anges på Thais svenska sida vad gälller de nya 777-300ER som ska sättas in med vad som anges på fleet chart på internationella sidan så får jag inte ihop matematiken. Hilfe!

Det som står om 777-300ER på deras hemsida är om de plan som de lånar från JET. 777-300ER flygen som ska till Köpenhamn är helt nya och Thai har inte ännu lagt upp någon informationen om dem ännu här. Så det är därför det inte stämmer.
 
Toppen