Roliga inflight entertainment-spel?

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Morgan, 2 September 2014.

1. Morgan

Morgan Medlem

Som rubriken lyder - har du någon gång stött på något inflight entertainment-spel som varit bra tidsfördriv? Vilket?

Det enda jag kan komma på var när jag flög ANA för 10 år sedan och de erbjöd några Nintendo 8-bitarsspel (bl.a. Super Mario Bros 1). Annars är det anmärkningsvärt hur värdelösa spelen är och hur dålig användarvänligheten är jämfört med en smartphone.

2. Jo, Singapore Airlines gamla Boeing 777-200 (ej ER) hade Super Nintendo emulator och jag spelade Street Fighter II på den.
    De hade också Zelda men jag undrar om vem skulle ha funnit till ending under en flygning...

agehall, johhenrik, FlyingFire och 1 annan gillar detta.
  3. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tar drygt 30 minuter att spela igenom Zelda. Vad flyger du för korta flygningar? o_O
    Speedrun - Zelda Wiki

4. Väl, det var Zelda - A Link to the Past för Super Nintendo. (vilket tar ca 1 timmar 45 min med SpeedRun)
    Det som du pratar om är den första versionen i vanlig 8-biters Nintendo.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!