*rodna* Radisson Friends & Family...

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av lnixon, 29 Januari 2012.

1. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Just incheckad på Radisson Blu Zürich Airport på en CARLSONF-rate. Eftersom det här är Schweiz gör de saker ordentligt och frågar faktiskt efter ens Radisson-kompis.

Jag refererade till en namnlös bartender på Waterfront. Det var rätt uppenbart att hon inte trodde på mig.

Lite pinsamt, då.

2. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Tja, att använda ett Friends & Family -pris kan ha sina nackdelar. Kanske dags att lägga till vd:n på Facebook?

3. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oja, visst var det ett rättmätigt straff. Eller snarare inte ens det. Jaja, chalk this one up to experience.

4. micke

micke Medlem

Så vad hände rent "ekonomiskt" då? Fick du betala mer eller räckte det med skammen? :)

5. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skammen fick räcka, tydligen.

6. lonewolf

lonewolf Medlem

Är intresserad av CARLSONF. Hur fungerar detta? Hitta du bara på något namn? Brukar de kolla så att man talar sanning?

Gus gillar detta.
  7. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har aldrig frågat förr.

8. lonewolf

lonewolf Medlem

Låt säga att jag använder mig av CARLSONF och gör en bokning för Radisson Stockholm Arlanda. Jag kommer till incheck och så frågar receptionen vem jag känner och var personen i fråga arbetar. "Jag känner X, på Radisson Waterfront" Räcker detta? Eller kollas detta upp? Och vad räknas som vän? Ett kort snack i baren med bartendern där jag noterat en bartenders namn? Skulle gärna vilja få lite mer klarhet i detta. Dessvärre verkar det som att man inte tjänar några points på denna bokningsform.

9. TreD

TreD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    'Man kan bygga sin historia på lögner men inte sin framtid' - skrev en vis rysk författare en gång.
    Det är gott att den principen fortsatt är verksam.

1 person likes this.
  10. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Väldigt lite skam att svälja med tanke på vilket pris man får med den rabatten. Kör på!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!