Ritz-Carlton Osaka återbetalar restaurangnotan efter avslöjande av matskandal

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Dr. Miles, 26 Oktober 2013.

  1. Ritz-Carlton Osaka serverade maträtter som inte stämde överens med innehållsbeskrivning på menyn och nu ber de ursäkt för fusk. Därför erbjuder de återbetalning för alla som åt på deras restaurang.

    リッツ、表示偽装7月に把握 利用客に返金へ - 47NEWS(よんななニュース)
     
    1 person likes this.
  2. 1 person likes this.
  3. NotRyan

    NotRyan Medlem

    Dom är hårda i Japan.....
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×