Riktigt bra traktamentes app för Windows Phone

Diskussion i 'Övrigt' startad av Ruthie, 25 Februari 2014.

1. Ruthie

Ruthie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2 personer gillar detta.
  2. Ber att få tacka!

1 person likes this.
  3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När kommer IOS och Androidversionen? :)

4. Ruthie

Ruthie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    sorry, du får helt enkelt byta telefon (det är det värt!!)

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte en chans i h-vete. Jag måste ändå mata in allt i redovisningssystemet, så varför skulle en app på en obskyr plattform hjälpa mig?

6. Haha, kände spontant samma sak. Har dessutom en app på jobbet att mata in allt med, men jag måste likförbannat hålla koll på kvitton osv!

1 person likes this.
  7. Ruthie

Ruthie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr kommer man inte ifrån kvitton. Personligen uppskattar jag att inte behöva räkna ut själva traktamentet eller leta upp rätt summa på skattemyndighetens sida, bara välja land, mata in datum och tid samt ev måltider (samt antal körda mil om det skulle vara aktuellt), man får uträkningen direkt och kan dessutom maila vidare sidan.
    Jag kör eget så jag har inget officiellt redovisnings system (tack och lov).
    Obskyr plattform? Jaja, allt man inte känner till är väl obskyrt kanske.....

1 person likes this.
  8. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    låter som en bra grej även om Win OS ligger ljusår efter på många fronter så är det trots detta ingen dåligt OS men bara lite hrmm eget..:)

9. Kolla in Skovik
    Alla kvitton fotas och tolkas (läser ex att det är ett taxikvitto, datum, totalbelopp, moms) samt har lätthanterlig traktamentesdel.
    Anpassat till de flesta ekonomisystem

Kvittona kommer du undan i detta system och våra revisorer har inte haft några anmärkningar på detta.

10. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi kör också skovik, och som användare är det föredömligt enkelt (det enda jobbiga är just traktamentena...)
    Hur det funkar för ekonomiavdelningen att ta emot alla rapporter där och in i ekonomisystemet har jag dock ingen aning om.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!