Senaste nytt

Riktiga Dual 3G/4G SIM Dual Standby (3G/4G på båda SIM slot samtidigt) mobiler

Ziplock

Medlem
Nu verkar det som det kommer fler dual sim telefoner med 3G/4G på båda simkorten. Tyvärr bara dyra modeller än så länge.

Jag skulle vilja ha en "backpacker-telefon" som är så pass billig att man överlever att den försvinner, men har 3G på båda sim-platserna.
 

Dr. Miles

Expert
Nu verkar det som det kommer fler dual sim telefoner med 3G/4G på båda simkorten. Tyvärr bara dyra modeller än så länge.

Jag skulle vilja ha en "backpacker-telefon" som är så pass billig att man överlever att den försvinner, men har 3G på båda sim-platserna.
Motorolas Moto G5 (3GB RAM) 16GB version är en av billigaste 3G/4G DSDS (Dual Sim, Dual Standby) telefon. I alla fall den modellen som säljs i Japan.
I Sverige kostar Moto G5 från 1.790 SEK inkl. moms.

Jämför priser på Moto G5 (3GB RAM) 16GB Mobiltelefon - Hitta bästa pris på Prisjakt
 

Homer

Medlem
Motorola Z Play går att köpa för under 3tkr (för att den snart ersätts av Z2 play)

Den har SD minneskort OCH dual sim 3G samtidigt, det andra simkortet tar alltså inte SD kortets plats.
5,5 tums AMOLED skärm
extremt lång batteritid
 

Smuffe

Medlem
Tillägg till min V20... Nu har jag kontantkort i Sverige så jag misstänker att det inte går att få upp ett nätverk här i Filippinerna med Comviq men det är 4G såvitt jag kan förstå och bör eventuellt vara 4G stand by.
Måste kolla manualen när jag kommer hem. :)
 
Toppen