Senaste nytt

Riktig kompensasjonsnivå fra SAS EuroBonus

Dr. Miles

Expert
De gånger jag hamnat i en stol med icke fungerande IFE har jag blivit erbjuden annan stol. Om det finns platser med fungerande IFE är det ok för mig och jag går inte vidare med ärendet.
Fråga till er som fått ersättning - har ni blivit erbjudna annan stol?

Det kan vara upptagen eller trasig på ett annat sätt där med.
Min resa på väg till Tokyo hade jag en trasig IFE skärm på mitt säte (1A) och jag bytte plats till 1D på andra sidan gången. På denna säte fungerade IFE:n men inte reclining. Jag ropade på kabinpersonalen och han försökte att återställa men det gick inte.
Jag hade då två val: att sitta i en fungerande stol med en trasig IFE eller att sitta i en trasig stol med en fungerande IFE.
http://www.businessclass.se/forum/s...-det-haer-har-ni-gjort-bra-34.html#post169803
 

pep

Medlem
Jeg synes at 5000-8000 points er en meget fin deal og meget generøst af SAS! Jeg har aldrig tænkt på at søge erstatning men der går selvfølgelig et minus i karakterbogen hver gang IFE går i koks. Hvis forplejning og personale er iorden ville jeg aldrig søge erstatning på economy. Tænk hvad det koster af administration...
Mht. Dr. Miles på SQ: Jeg havde en lignende oplevelse i januar SIN-SYD: lofts-lyset kunne ikke slukkes, ingen lyd til IFE, og bordet kunne ikke lukkes. Jeg nævnte det med charme og de anviste mig et sæde hvor jeg næppe ville være velkommen (in the middle of the middle). Jeg foreslog i stedet for at flytte op på business når mad-serveringen var overstået....Den købte de! Så overpurser kom og tog mig op på business (A380) efter middagen. Det gjorde I nice, SQ....
 
Toppen