Senaste nytt

Riktat erbjudande från Club Carlson eller för alla??

FF#1

Medlem
Även jag fick ett mail, där de beklagade att jag flyttas ner till silver och får 5 nätter för att hjälpa mig på traven mot guld, ( har aktieguld och hade 24 nätter förra året) så de blir bra för att säkra guld utan aktier nästa år.
 

David

Medlem
Fick också mail idag. Har bara bott några få nätter 2013 och fick guld på aktieköp.

Thank you for your continued loyalty in 2013. Unfortunately you did not meet the requirements to maintain your Gold Elite status this year. However, we value your business and would like to help you reach Gold Elite Status again, by adding five Elite Qualifying Nights to your account after just one Eligible Stay between February 19 and March 19, 2014.
 

tourist

Medlem
Jag fick det också. Dagen efter att jag fått ett bekräftelsemail som sa att det nya aktieägarguldkort jag bett om är på väg med posten...
 

taxvalp

Medlem
Är aktieguld och fick mejl om nedgradering till silver. Är alltjämt aktieägare och EBG, skickade mejl med bekräftelse på detta och har fått guld förlängt. Kan ta gift på att på de gamla Eurobonus-sidorna så stod det att man fick guldstatus hos Radisson som EBG men det står inte längre så, såvitt jag kan se. Nåväl, inga problem att få guld igen alltså.
 

johan_fbg

Medlem
Insåg att jag klickat bort alternativet för mailutskick då jag inte visste att CC skickade riktade erbjudanden. Har ändrat tillbaka nu för säkerhetsskull.

Såg förresten att min guldstatus förlängts ytterligare ett år trots att jag bara uppnådde silvernivå under 2013. :D
 
Toppen