Rezidor kampanj, registrera och få 2000 poäng/natt till 27/9

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av maba, 7 Juli 2015.

1. maba

maba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Club Carlson kör en kampanj fr.o.m. idag till 27 september där man får 200 poäng per natt på samtliga deras anläggningar, registrering krävs dock.

Get Online and Get Going

palmen, Bryant och Jensik gillar detta.
  2. Thornado

Thornado Medlem

Fram till 31 augusti så kan man dessutom "dubbeldippa" med Eurobonus och få 1500 EuroBonus-poäng per natt på Radisson Blu och Park Inn i Europa, Mellanöstern och Afrika.

SAS EuroBonus Double Reward

Ångrar lite att jag bokade ett Accor-hotel (prepaid vid deras senaste rea) i London i augusti...

Jakob Österberg, bL0m, palmen och 1 annan gillar detta.
  3. mha321

mha321 Medlem

Tråkigt att de helt konsekvent börjat exkludera points+cash bokningar i alla kampanjer :( Men man får väl se det från den positiva sidan att de tär konsekvent...

Å andra sidan ser jag ingenting om rena point-stays? :)

4. Samma här, vilket är förvånande. Har två sådana olika stays senare i veckan. Kan återkomma om jag får bonus poängen för dem eller inte:)

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har 3 nätter bokade där första natten är points+cash och de två efterföljande nätterna är en 2-4-1 bokning. Återstår att se hur många poäng det kommer att ge.

6. mha321

mha321 Medlem

Jag har en tvånätters points+cash och sedan en natt bara på poäng denna vecka. Jag misstänker att det ger 0...

7. Vaniljvodka

Vaniljvodka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gäller det även för existerande bokningar inom perioden?

8. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alltid gjort för mig vid tidigare kampanjer

Vaniljvodka gillar detta.
  9. Min erfarenhet är att sådana här typer av bokningar brukar i stort sett alltid delas upp när ClubCarlson registrerar dina poäng så med största sannolikhet så får du dina 4000 poäng:)
    Samma här, om det inte uttryckligen står i T&C att det gäller enbart för nya bokningar. Vilket det inte gör i det här fallet:)

Last edited: 7 Juli 2015
    Vaniljvodka gillar detta.
  10. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Men jag har ju 3 nätter, varav 2 är betalda för med 2-4-1. Borde man inte få 4000 poäng då, eller räknas inte den andra natten på 2-4-1?
    Jag kan se att jag säkert kan få 0, 2000, 4000 eller 6000 poäng för denna stay, skulel inte bli förvånad på något av alternativen :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!