Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

M.K

Medlem
Otroligt dåligt ja! Snart ännu mer också då kronan fortsätter falla som en sten.* Frågan är om det är beta-release eller om detta blir resultatet? Lite sugen annars faktiskt på Metal då jag kört Iban-snabb överföringar på sistone och sparat pengar trots 55sek i avgift. De ingår gratis i både premium och Metal.

*Sämsta januari för kronan sedan -93. Trots ny L-L-L-L+V ( i smyg) regering. Marknaden verkar inte imponerad? :rolleyes:
Svagaste starten på året för kronan sedan 1993 - Omni Ekonomi
 

aldrighemma

Medlem
Vid en resa till Indonesien, Malaysia och Turkiet nyligen fick jag bra användning av Revolut! Jag lyckades hitta bankomater där det var helt gratis att ta ut lokal valuta i alla tre länderna. Vid tidigare resor till USA har jag dock hitintills inte hittat någon som inte tagit ut en lokal avgift. Bara på den här resan så sparade jag nog minst 300-400 SEK på avgifter och bättre växlingskurs.

I Indonesien så var det gratis på BRI och BNI, dom andra tog antingen en avgift eller så fungerade inte revolut alls:
2019-01-04 09.47.10.jpg

Så det är bara att prova alla bankomater som finns, till dess man hittar en som ger ifrån sig pengar utan avgift ;)
 
Jag fick nytt ett mail om att jag kan bjuda in 7 pers till Revolut, som får ett gratis kort.

Hör av er via PM om ni vill bli inbjudna. (Jag får ingen bonus för att bjuda in)

Först till kvarn får mala...

———————————

Hey Mattias,

Revolut is way better with friends. You can send and request money from each other for free, attach funny GIFs, split the bill at restaurants and, if you’re planning a cheeky holiday together, spend abroad with a great exchange rate.

Give all your friends a free card. Hurry though, this offer will expire in the 7 days!

Please note: You can only receive your first card for free if you have not signed up to Revolut before. For verification purposes, we require customers to top up their account with £10 (or equivalent) before ordering the free card. This is not a fee for the card and can be immediately spent with your Revolut card or transferred back to your original bank account.

9268f7cdc2b88feeb557af0208e0ee17.jpg
 

Jixxe

Medlem
Anmälde en försening till revoluts försäkringsbolag (White-horse). Utan problem så blev ärendet godkänt inom 24h och pengarna var på bankkontot 2 dagar senare.
 
Jag fick nytt ett mail om att jag kan bjuda in 7 pers till Revolut, som får ett gratis kort.

Hör av er via PM om ni vill bli inbjudna. (Jag får ingen bonus för att bjuda in)

Först till kvarn får mala...

———————————

Hey Mattias,

Revolut is way better with friends. You can send and request money from each other for free, attach funny GIFs, split the bill at restaurants and, if you’re planning a cheeky holiday together, spend abroad with a great exchange rate.

Give all your friends a free card. Hurry though, this offer will expire in the 7 days!

Please note: You can only receive your first card for free if you have not signed up to Revolut before. For verification purposes, we require customers to top up their account with £10 (or equivalent) before ordering the free card. This is not a fee for the card and can be immediately spent with your Revolut card or transferred back to your original bank account.

9268f7cdc2b88feeb557af0208e0ee17.jpg
Är det Mastercard’et? Eftersom Visa är gratis menar jag.
 
Toppen