Senaste nytt

Review: SAS All business class service Stockholm - Stavanger - Houston

MarcusC

Medlem
Suverän rapport, du börjar ju komma upp i Jacob klass:).

Ang ipads, hur var utbudet jämfört med SAS "vanliga" business på nya A330?
Något för barn ifall du kolla det, ifall man nån gång ska pröva och behöver ha med något av kidzen...
 
Suverän rapport, du börjar ju komma upp i Jacob klass:).

Ang ipads, hur var utbudet jämfört med SAS "vanliga" business på nya A330?
Något för barn ifall du kolla det, ifall man nån gång ska pröva och behöver ha med något av kidzen...
Oj vilka varma ord!

Utbudet på Stavanger - Houston var rent ut sagt krast. Fanns 1 barnfilm på den ipaden och endast totalt 16 st i alla kategorier :(

Nya kabinen hade ett bra ordentlig utbud av filmer så valet är enkelt enligt mig! Den kabinen är bäst även för oss vuxna, nackdelen skulle vara att man har bordsdelen mellan sätena och de är enbart ett säte vid fönstret. De platserna som brukar vara mer populära hos barnen.
 
Super Simon! Som alltid :)
Testade ni någon lounge på Houston International? Jag har 10h där i juli
Glömde bort att svara här och ber om ursäkt. Det finns en lounge i anslutning till gaten som är en kontrakts lounge. Det är en recension på G på den men den ville min kompis @Seinan skriva så jag står för bilderna och han för texten, ska kolla med han hur långt han har kvar :)

Det är en rätt bra lounge, bättre än united club och en grymt trevlig bartender!

Men frågan är om du har 10 timmar där, skall du ansluta till Houston - Stavanger flighten från en separat bokning eller är det genomgående bokning?
 
Toppen