Senaste nytt

Restaurangtips i Bangkok / Hua Hin?

jerixon

Medlem
Hej vänner!
Säker tips i Bangkok och Hua Hin på bra mat!
Gärna rejält med käk och behöver inte vara fine dining.
Kommer bo på Radisson Resort i Hua Hin och Hilton Millenium och Conrad i Bangkok om det finns något bra i närheten så tar jag gärna tips :)

Tack på förhand!
 

jonten

Medlem
Trevligt då blir det BC-träff! Jag och sambon är där 26e Dec -2a Jan :)
Världen är liten, checkar in 30 dec och lämnar 2 jan.
Har bokat Juniorsvit och hade hoppats på uppgradering, men det faller väl om du checkar in innan och snor min President suite.
Är CCC och mina datum är den ledig än så länge.

Skärmavbild 2017-12-20 kl. 16.03.59.png
 

Per N

Medlem
Spelar inte så stor roll, kommer nog äta båda sakerna :)
Sett från Hilton så finns det en restaurang (thai) uppströms några hundra meter som heter Yok Yor Marina som jag brukar besöka. Strax innan ligger Yok Yor Restaurant men tycker Marina är bättre. Det är gångavstånd men annars kan du be hotellet ringa dit så hämtar dom med båt från Hiltons brygga.

Nedströms strax nedanför Taksin bridge ligger det också en bra thai som heter Princess Terrace. Dit får du ta taxi.

Båda har bryggor över vattnet så bortsett från bra mat så är det även trevligt att sitta och kolla på all aktivtet på floden.
 

jerixon

Medlem
Du är safe :)
Jag har bokat standardrum på poäng, så lär knappast bli någon presidentsvit tror jag inte....
iof CCC sedan ett par år tillbaks med ganska många nätter per år, men inga förhoppningar om annat än bokat rum :D

Världen är liten, checkar in 30 dec och lämnar 2 jan.
Har bokat Juniorsvit och hade hoppats på uppgradering, men det faller väl om du checkar in innan och snor min President suite.
Är CCC och mina datum är den ledig än så länge.

Visa bifogad bild 70275
 
Toppen