Restaurang Sjömagasinet i Göteborg

Diskussion i 'Restauranger' startad av OliT, 6 Februari 2015.

1. OliT

OliT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur ser läget ut på Sjömagasinet nu för tiden? Bokade precis en på pappret rätt habil Skrei- och champagne-middag kvällen före Alla hjärtans dag.
    En uppsättning trevliga Taittinger-varianter med väl tillagad fisk och skaldjur borde kunna vara rätt okej, men om stället är på dekis är det ju inte så roligt.

10947191_856484197723537_1302586066004116574_n.jpg

2. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror du kan vara helt lugn när det gäller Sjömagasinet i sin nuvarande tappning. De fick ju tillbaka sin stjärna i Guide Michelin efter att Ulf Wagner och Gustav Trädgårdh tog över.

3. Brukar var bra. Berätta gärna hur denna meny var, då jag bokad densamma en dryg vecka efter dig.

4. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sjömaggan är bra, Wagner sköter det där stället med bravur!

5. Hur var menyn?

6. Jag svarar på min egen fråga då - kanon! Champagnemenyn var riktigt trevlig!

Agö, Jakob Österberg och Christian R gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!