Senaste nytt

Restaurang på Helsingfors-Vanda

Utbud på flygplatser kan ju vara för bedrövliga, men har aldrig varit på Helsingfors-Vanda. Nu är det dags för premiär och det är på självaste julafton, då jag har sex timmar att slå ihjäl med fru och barn där. Finns det någon restaurang som är duglig på själva flygplatsen, eller på gångavstånd?
 

Moco

Medlem
Utbud på flygplatser kan ju vara för bedrövliga, men har aldrig varit på Helsingfors-Vanda. Nu är det dags för premiär och det är på självaste julafton, då jag har sex timmar att slå ihjäl med fru och barn där. Finns det någon restaurang som är duglig på själva flygplatsen, eller på gångavstånd?

Mycket mainstream, som vanligt, och tenderar att vara väldigt stökigt/välbesökt. Hilton's restaurang, rakt framför terminalen, är helt OK om inte annat.
 

mha321

Medlem
Kan inte uttala mig om restaurangerna på flygplatsen, men med sex timmar är det ju inga som helst problem att ta sig in till stan och käka där, och sedan ut igen.
 

Valley

Medlem
Som @Moco skrev. Hilton tycker jag varit bäst. Ta hellre och kontrollera om det finns något öppet i Helsingfors istället.
Finns säkert någon som kör "Julbord" om inte annat.
 
Toppen