Restaurang Atmosphere i Burj khalifa, Dubai? Reservation?

Diskussion i 'Restauranger' startad av FF#1, 19 Oktober 2013.

1. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min vän "charter resenären" ska göra ett undantag och åka till ett reguljärt resmål med sin flickvän.
    De är på väg till Dubai. Han vill äta middag uppe i Burj Kahlifa, och har hört att det är jätte svårt att få en bordsreservation?

Stämmer det, och i såna fall hur fixar man en sån med några veckors varsel. Han har inte pratat med restaurangen och jag har inte koll alls på Dubai så jag tänkte jag kollar här efter tips.

2. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken av restaurangerna vill han äta på och vilket datum ?

3. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den som är uppe i tornet, ska ringa han och fråga exakt datum. Det var i mitten av november, återkommer.

4. Mr.T

Mr.T Medlem

Var i Dubai i påskas. Jag bokade en lunch och en afternoon tea på at.mosphere. För mig gick det väldigt smidigt, dock boka jag 8 månader i förväg. :)

5. Mr.T

Mr.T Medlem

Var i Dubai i påskas. Jag bokade en lunch och en afternoon tea på at.mosphere. För mig gick det väldigt smidigt, dock bokade jag 8 månader i förväg. :)

6. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    FF#1 Mosphere har ingen online bokning mig veterligen, normalt mailar man reservations@atmosphereburjkhalifa.com långt i förväg. Armani Hotel i skrapan har ett flertal restauranger, har bara provat den Italienska (Ristorante) och var sådär bara. Bor din kamrat på ett bättre hotell så kan det vara ide att maila deras concierge och be att de bokar/försöker.

Last edited: 19 Oktober 2013
  7. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipsen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!