Senaste nytt

Reservera säten med Singapore Airlines

Mailade faktiskt själv om det häromdagen, då jag försökte blocka samma säten på SQ till SIN.

Fick detta svar av SQ

"Thank you for your email.


I am sorry, but unfortunately we are unable to assist you.


Row 11 is held for the airport only and we are not able to take these seats.


Row 19 is bassinet seats and are hold for passenger with infant.


You are of course able to request upon check in.


We wish you a nice flights in June 2019 and we look forward welcoming you onboard"



Best Regards,

xxxxx
tack för svar :)
 
Hej!

I december så är det dags för en resa till Hong Kong via Singapore med SQ. Mellan SIN-HKG-SIN flyger jag i Business med a380. Är det någon som vet om det går att reservera de platser som ligger längst fram i varje businesscabin? Alltså de platser som har lite bättre benutrymme än ett standardsäte så man slipper ligga i en "sne" position.

Om den A380 du ska åka har 96K som bulkhead så går den att boka. Åtminstone gick det bra för mig.
Capture.PNG
 
Mailade faktiskt själv om det häromdagen, då jag försökte blocka samma säten på SQ till SIN.

Fick detta svar av SQ

"Thank you for your email.


I am sorry, but unfortunately we are unable to assist you.


Row 11 is held for the airport only and we are not able to take these seats.


Row 19 is bassinet seats and are hold for passenger with infant.


You are of course able to request upon check in.


We wish you a nice flights in June 2019 and we look forward welcoming you onboard"



Best Regards,

xxxxx

Samma här. Testade maila och fick samma svar som du.
 

Ricci

Medlem
Ett tips är att när reser ut från Europa och kommer till Singapore så kan man fråga om seating till hemvägen i business class.
Här har jag ofta fått mycket hjälp att få loss platser som varit blockade.:)
 

toer00

Medlem
Om man inte lyckats komma åt bulkhead (vi är 2 st, herr och fru), Vi flyger SQ A380 LHR-SIN med A380, vilka platser är då att föredra?
Har även "vanliga mittplatser" snedställda "fot kuber"...?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen